Laurent, around thirty, arrogant, self-confident, with a charisma diverting, filled with talent, promising executive in an advertising agency, with a creative imaginiation, passing alternately from congratulations of his peers to envy from his colleagues.
As the Yin has its Yang, this obvious perfection hides it a crueler sadness? It's the biter bit. Yes, but for at price will he learn?