François Pepin (Francis Perrin) is an unfortunate reporter who seems to attract accidents with no effort at all. He is smitten by Prudence Guilledou (Veronique Genest), the daughter of a French newspaper mogul -- an amour that may even help him in his own career. But then the charming Prudence is kidnapped, and François dashes to her rescue, only to find himself and his rescuee subsequently on the run through the Alps trying to keep a few steps ahead of the kidnappers. But is the situation as hopeless as it looks?