Joséphine is a young woman of thirty. She is an executive in a SME in Paris. Valued in her work, her situation is comfortable and reassuring for her as for her circle of acquaintances. She, nevertheless, has the sensation of suffocating little by little. She feels that her fate is somewhere else.