To get closer to Alice, Max buys the bankrupt factory where she works and, hiding his fortune and his new boss status, passes himself off as a simple worker.
Prepared to do anything, he blithely spends money to make Alice, her son Valentin and all the factory workers happy. He leaves his millionaire life behind to work on the assembly line, continuing to lie because he's afraid he'll disappoint everyone otherwise.