Roger, about sixty, is accommodated by Magda, his thirty-year-old daughter. He is facetious, silly, but especially convalescent. Added to this invading host, she accumulates her work, her studies by correspondence and a relationship on a dotted line. The cohabitation which lasts for six months is harder and harder. During a nth quarrel, Magda decides to take revenge.