Tom, a young man, is quietly eat pasta on his sofa, watching the TV. He is going to have his daily routine disturbed, when the head chef, emblem of the famous brand of pasta, enters into his life. A fight is born. He will bring into conflict the brand, the adverts and the shopping center against the young consumer. The seems lost in advance. But how will come out of this?