Hector Mézoui teaches Greek. While he corrects his students’ homework, Edgar Landres is fondling Hector’s wife Janine. Invited to a fancy dress ball, Edgar goes as the front legs of a horse while Hector takes the back legs. Discovering that Edgar is his wife’s lover results in a fight between them, but then they make up and all three go off together to conclude their evening at Monsieur Collignon’s.