Louis, a dimwitted cabdriver, sees his life turned topsy-turvy when he wins a lottery. Our hero uses part of his windfall to bankroll an elderly artist whom he's befriended (it helps, of course, that the artist has a pretty daughter). Somehow this gets Cowl mixed up with a band of counterfeiters. The whole megillah comes to a riotous conclusion at an art show held at a fish market!