In 1960, because of a double flat on their delivery tricycle, two movie deliverers see themselves in the impossibility to honor to their commitment towards a small village cinema. Conscientious, the reel of the movie which they transport - Strada, by Federico Fellini - gives itself mission to succeed where they failed.