In a sensitive district, two strange characters walk between the mourning of the disused bars and the hope of contemporary architecture. In this post-apocalyptic climate, the buildings constitute a modern forest, a place full of mysteries, even concerns, but also a place of a possible revival. This man and this woman look for themselves, escape, run out until they find a new source.