Modern narrative of the inevitable extinction of the human being or thousand-year-old myth of a biblical deluge, the dehumanized body of a girl is placed in its raw and organic bestiality. The black liquid, indication of a contamination of unknown origin, emanates from her body, through which a faintness distorts in a poetic vision.