Set in Paris in the 1920s, the film stars Andree Debar as a rebellious lass who believes that the "double standard" concerning men and women should be abolished. Thus she makes love to as many partners as she wishes, without ever falling in love. Eventually, of course, she finds a soul-mate for life, but not before a good time is had by practically all.