Victoria Martin, a French woman who used to be part of the Resistance, is arrested for the death of her cruel lover. She certainly had motive as the man was a real snake. She hid him from the Nazis during WW II; he got her pregnant, betrayed her, and had her sent to a concentration camp. Even though it seems obvious that she was the killer, the woman pleads innocent. Two reporters believe her and begin investigating the stabbing. They soon find themselves entangled in a ring of international counterfeiters.