A and C camp in a clearing in the middle of the forest. Feeding on wild plants, picking and the preparation of food occupies their days. Read directly or brought by the voice-over, the fragments of a text appear: the camp diary. Scattered notes redraw the way of the heroines through a dream like nature, even disappeared: everyday life of the camp, the evocation of a night fright iby the roadside.