A young woman wanders, dragging her feet in a residential neighborhood where everything has been done to make the place reassuring. A young man prepares to undertake a perturbing experiment there, part way between fantasy and reality. Two sexual acts, first of all with himself, then with the other, an other who is perhaps nothing else than another "me," an alter ego invoked to break the circle of solitude. This duality will throw him into an impossible love triangle.