Léa and Betty are half-sisters and hardly know each other. One of them grew with their mother, Josephine, with whom she maintains a very limited and conflicting relationships. The other one lived with her father and has had very little contact with Joséphine. It is their grandmother's birthday. The three women are going to spend one night together, to meet and confide a strong family link in spite of the missing link which represents the mother.