A man, a mobile phone, several million stolen euros, forty establishments hoaxed. High on the adrenalin his scams generate, Gilbert Perez manipulates and fools his victims with brio, passing himself off as their president, then as an agent from the French secret service. He dreams of offering his wife Barbara a normal life, but insatiable and without limits, his madness will lead to his downfall.