The world of movies isn't always the red carpet and cocktail parties. Sometimes, it's just "Coquillettes" (small macaroni).
Three "ninny noddles" looking for love head for a film festival in Switzerland: feather-brained Sophie is obsessed with the only famous actor at the festival, romantic Camille dreams of an impossible love story, and pragmatic Carole just "wants sex."