Six months that this man fights day and night against this monomania. He is sat there, outside on a bench, waiting. Exhausted, brain boiling, anguished, nervous, tense, he waits. In the street, everybody smokes. Even the garage owner repairing a car. If at least he had a cigarette, that would help him pass the time. No. You must not crack. Inhale. Take a breath of air. That feels better.