Gai Dimanche is a 1935 three reel film written by and starring Jacques Tati and his friend Rhum. The pair star as down-and-outs (very much their situation in reality at the time) who try to generate funds by providing an impromptu leisure tour in a rickety bus they wangle use of for free.