Gregory Lioubov, alias Moses, a Russian secret services officer, is sent to Monaco in order to keep watch over a powerful businessman. For this mission, his team hires Alice, a topknotch financial expert who infiltrates the company. Gregory suspects that Alice has betrayed them; he breaks the golden rule and makes contact with his clandestine agent. An impossible passion develops between them which inexorably leads to their downfall.