Dominique, an unemployed designer, is called for a job interview at Greendays, an iconic net economy company. It's an opportunity that he fully intends to grab, particularly as his fiancée is threatening to dump him if he doesn't find a stable, well-paying job. But the young man's determination rapidly gives way to concern when he discovers Greendays' curious managerial practices, which are mighty strange for a company that has set up openness and transparency in the workplace as a life - or death - rule!