Corruption is rife in Thailand. Tul, an upright cop, is blackmailed by an influential politician and find himself accused of a crime he didn't commit. Disillusioned, driven by a strong desire for vengeance, he is quickly hired as a hitman for a mysterious group whose aim is to eliminate those who believe they are above the law. But during a mission, Tul gets shot in the head. When he regains consciousness, after being in a coma for three months, he discovers that he literally sees the world from upside down. Unsure of whether his condition is purely medical or the consequence of bad karma, Tul begins to question his profession.
But when he tries to quite, roles are reversed, and the hunter becomes the prey. At this point he mets a young woman who turns his world upside down again.