“VANISHING WAVES” – a sci-fi romance. Following solid scientific experiment, based on the neural transfer, a young inhibited man will live an astonishing journey in the comatose woman anonymous mind. This story is exploring the nature of desire by exposing links and contradictions between the human body and mind.