Without the family, there are no gypsies. Without the guitar, there are no gypsies either! When we are a gypsy and when pick up the guitar, we do not play flamenco, we are Flamenco. This is not learnt. It is in the blood. And thelittle gypsies will be big the Flamenco of tomorrow. That is why they are entitled to ask the right question: what will tomorrow be made of?