Somewhere at night, a tubiste plays in the rain. Drops miw with the musical notes. Behind him, a woman observes him. In a unique space of permanent transition, that of a warehouse where the sound and its vectors remain unsettled in spite of sketches of communication, comes out a course of memories stuffed with incoherence.