Phantom images is an experimental work made from Sper 8, 8 mm and 9,5 mm movies borrowed from the archives at the Center Images in Issoudun. Within more than 8000 archives, were extracted a few minutes of Phantom images, that is of images not or little printed on film, where the forms are unclear and have difficulty in appearing or are simply of too bad a quality to be recognized.