A female centaur travels through Europe with her suitcase. She passes through Berlin, Rotterdam, Graz, Turin, and Sagunto. She is overwhelmed by all these cultures. When she arrives in Marseille, she loses herself one last time in the pleasure of the immensity of the sea.