More than two thousand paintings made from shot rushes and from 3D animation were rotoscopées and compose this clip. For a better dive, every image was then photographed in the 5D and reinstated on background livened up with Flame.
Thibaut Berland aka Breakbot intends to make a clip with Irina Dakeva for the release of maxi sound (Baby I' m Yours - Feat Irfane - Pedro Winter - Ed. Banger) in January 2010. The project takes shape quickly and is shot in the course of February. A full freedom on this movie for Irina who designs the clip completely in the écoline ( watercolor).