Is she dead or alive this Arabic young woman who talks to this policeman? By sending back all of her family in irregular situation to their country, he sentenced them to death.Raw, by the voice of this suffering woman, is a question put at the address of those who are not still conscious that behind every immigrant, wherever from it occurs and wherever he goes, gets involved the hope and the tragedy.