A major and unusual inquiry into the current media crisis through press, television, radio and the Internet, which finishes between France, Switzerland, and Germany. Interviews that have never been seen before with journalists and cartoonists Jean-Christophe Averty, Plantu, Kiki Picasso, Frédéric Sautereau, and Siné, at the newspapers Libération and Le Figaro, at the Agence France-Presse, Bakchich Info and France 24, Dieppe news bulletins or Swiss National Radio... With the collaboration of Cyril Stern.