In the suburbs of Santiago, part urban, part rural, Alejandra, a twenty-three-year-old mother, lives with her seven-year-old son, Nicolas, in a house that belongs to the boy's paternal great-grandmother. When the old lady dies, a difficult life begins, for she took charge of everything. Braulio, the fifty-year-old father of Alejandra's ex-boyfriend, plans to sell the house. Inexperienced and homeless, the young mother goes from shared accommodation to shared accommodation before resigning herself to give Nicolas to Braulio to look after. He reluctantly accepts.