Pablo, a Bogota upper class teenager, is mugged by Leo, a young man slightly older than him who comes from a deprived neighbouthood. In order to save his life, Pablo takes Leo to his best friend's house: Frederico. In his apartment, the three youngsters discover they share the same tastes, the same wishes and the same issues. A friendship could arise, but fear tears it into shreds.