The day before May 10, 1981, Primo and Gabrielle, 18 years old, meet each other. Gabrielle is part of the Parisian bourgeoisie. He is the son of provincial shopkeepers. Dazzled by Gabrielle's charm and the girls around her, Primo invents a new pedigree for himself, lies a lot, and compensates for his empty pockets with his daring moves and his imagination.