The twenty-four hours which freedParis. Far from the history lessons, people, soldiers or Resistance fighters of yesterday, talk of those days in August, 1944 that they lived with their passion, their modesty but also with their humor. With the cooperation from the Memorial of Marshal Leclerc and Libération of Paris.