Near the coast, Noé and Élie move into a house on the heights of Marseille. They discover some abandoned affairs of the former inhabitants. Among them, there is a teenager's diary, registered on a tape. The foggy voice of Anaïs tells her emotions and reveals to Noé and Élie the strange game of her group.