Henri, tired about forty, works as dog handler in a suburb station. One day, his boss explains to him that he is going to need to get rid of Snowy, his old Rottweiler narcoleptique, his only friendly. Incapable to do this, Henri finds comfort with a beer and with Chantal, a waitress of the bar at the station. Chantal fancies Henri. But this one is only too blind to realize anything.