9:30 am. An ordinary young woman wakes up. She gets up and gets ready in a sequence of movements of usual, easy, almost dreamed gestures. She goes out to walk and, on the way, is going to be led to wonder about the strangenesses and the nonsenses which enamel our daily environment. Through the exploration of these simple questions, the young woman imagines answers and allows a poetic, moved and often absurd proposition of the reality.