He, works in an illegal workshop to check toys. He shares a flat with Her, his childhood friend. Both are long time single people, their life is mainly made of missed opportunities. One day, a young lady is victim of poisoning provoked by a toy. He gets the idea to meet her. It is, for Him, the opportunity of an unhoped-for, but short-lived idyll.