If fantasy was united, places, energy, movement. One beyond the stage, this somewhere else where everything takes place, an intimate universe where bodies are the expression of the soul and its desires. A series of six scenes, a new, almost secret choreographic and film vision. Indeed far from the logic of exhibition, takes place under our eyes a dance of seduction, bewitchment, where we get lost body and soul in a series of paintings in mouvement.