Zero Panorama is a night-progress in a vague place. The film begins in an almost total darkness, then the space begins to show itself, to be more and more built and luminescent. It redraws a route between pervading night and appearing brilliant elements, and gives the incapacity to map this space by giving a vague and sibylline impression, a feeling.