A crossdresser isa closet transvestite. In everyday life, Nicole, Lolita, Auxane and Virginie Perle are heterosexual men, married with children, carrying out work that is totally fulfilling.
This film made up of secrets and confessions, shows by the way it "stages" their complete transformation, the underground aspect of this activity and the pleasure that they find in devoting themselves to it every so often.