Kidnapped and held in a car trunk, a young woman just escapes the claws of her kidnappers. In the middle of night, in the heart of a forest, she tries to find her way, enticed by mysterious sounds. Guided by her senses, she weaves in the darkness a story of which she does not know the epilogue.