Volunteers of an association offer burial to abandoned dead people that they did not know when they were alive. On Stella-Plage's sea front, a phone box rings. A young couple approaches it and take the call. On the other end, a mother tries to speak with her daughter. Under the glance of her friend, Albane pushes the challenge farther by assuming the identity of this last one. The evening falls, the mother and the girl speak to each other.