Claude is in his last year of high-school, but he doesn't care much for school. Instead all his thoughts circle around girls and getting laid. But since he doesn't look very studly, he has a hard time realizing his fantasies. When he's finally got an invitation to a steamy afternoon by Carole, his father intercepts the letter...