When an American tourist is murdered in the south of France, the police must investigate. In this movie, the police inspector re-creates the girl's journeys through France until the murder is solved. Suspicions are narrowed down to four possible perpetrators early on, and flashbacks illuminate the roles each one played in the girl's vacation.