Study for an audiovisual and architectural movement. All the visual and sound elements of the film were recorded in London in a hospital for abandoned children. The camera, guided by the architecture of the hospital, moves in numerous rooms, slowly, revealing the vestiges of a building which formerly was an institution in function.