As I had kept myself busy long enough, on the occasion at least, for the following problem: is a resumption possible? What meaning has it? Does a thing win or does it lose to be resumed? This idea suddenly came to my mind: you should go to Berlin, where you have already been; you will verify then if a resumption is possible and what it means. (Soren Kierkegaard. The Resumption).