Employed as a caregiver, Felicia spends her days with Anna, a woman in her sixties who suffers from dementia and requires constant care. One evening, Anna's husband disappears.
Felicia and Anna then continue their life together and, as though alone in the world in their house in the depths of the marshlands, day by day lose a little more the notion of time, along with their bearings.