It is the beginning of the sixties. Nama and Siré have just got married. Very precious marabout, Nama decides to withdraw from the business of men to dedicate his existence to God with his wife. The couple settles down in a cave. Praying night and day, Nama allows himself no pleasure. One day, God sends him an angel who suggests to fulfill three of his wishes.